Maaike Broere

Maaike Broere (1996) studeerde Taal en Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam en behaalde daar ook de master Redacteur/editor. Ze liep stage bij Prometheus en Atlas Contact, waar ze inmiddels werkzaam is als redactie-/uitgeefassistent. Ook is ze redacteur bij digitaal cultureel magazine De Optimist. Maaike is sinds november 2021 lid van het Elspeetbestuur.

Niels Koemans

Niels Koemans (1990) studeerde Geschiedenis aan de Universiteit van Utrecht en volgde een master Militaire Geschiedenis aan de UvA. Sinds 2017 werkt hij als vertegenwoordiger bij New Book Collective. Niels is sinds juni 2019 lid van het Elspeetbestuur.

Marieke Lindhout

Marieke Lindhout (1998) studeerde Engelse Literatuur aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Vervolgens maakte zij haar intrede in het boekenvak als medewerker verkoop binnendienst en marketing bij Uitgeverij Prometheus. Sinds augustus 2020 werkt zij als accountmanager bij Prometheus.

Jill Luites

Jill Luites (1996) studeerde Algemene Cultuurwetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. Ze werkte ruim anderhalf jaar als uitgeefassistent bij de Uitgeversgroep voordat ze de master Redacteur/editor behaalde in Amsterdam. Daarna coördineerde ze de eindredactie van Babel Magazine en liep ze stage bij Luitingh-Sijthoff. Inmiddels is ze werkzaam als junior acquirerend redacteur bij Meulenhoff Boekerij. Jill is sinds december 2020 lid van het Elspeetbestuur.

Stella Nelissen

Stella Nelissen (1990) studeerde Media en Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en behaalde daar ook de master Redacteur/editor. Ze begon haar literaire carrière bij Uitgeverij Hollands Diep en werkte daarna als redacteur bij nai010 publishers en Uitgeverij Prometheus. Sinds juli 2019 is Stella literair agent bij Marianne Schönbach Literary Agency. Ze is sinds september 2019 bestuurslid van Stichting Elspeet.

Irene Roemer

Irene Roemer (1994) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en rondde daar ook de master Redacteur/editor af. Ze liep stage bij Atlas Contact en De Bezige Bij. Inmiddels is ze werkzaam als bureauredacteur bij Uitgeverij De Fontein. Irene is sinds augustus 2020 lid van het Elspeetbestuur.

Fleur Smid

Fleur Smid (1995) is sinds 2017 verantwoordelijk voor de marketing & PR bij Blossom Books. Ze studeerde Engelse taal & cultuur aan de Universiteit Utrecht en behaalde daarna de master Redacteur/editor aan de UvA. Tijdens haar studie deed ze twee stages, eerst bij Gottmer Uitgevers Groep en daarna bij haar huidige werkgever, Blossom Books. Fleur is sinds april 2021 lid van het Elspeetbestuur.

Noa Tims

Noa Tims (1996) is sinds begin 2020 uitgeefassistent bij Gottmer Uitgevers Groep. Ze rondde na haar bachelor Engelse taal en cultuur aan de Universiteit Utrecht ook de master Literair Vertalen af in Utrecht, en volgde daarna de master Redacteur/editor aan de Universiteit van Amsterdam. Ze liep voor haar huidige functie bij Gottmer stage bij Uitgeverij Orlando. Ze is lid van het Elspeetbestuur sinds november 2021.