Wie wordt Beste Boekverkoper van het Jaar 2016-2017?

Boekhandelaar vhjaarTromgeroffel! Op zaterdag 3 september staan we op Manuscripta voor de prijsuitreiking van de Albert Hogeveenbokaal. Vijf boekhandelaren maken kans: Willemien Cazzato-Wagner (Boekhandel Wagner Sassenheim), Ilona Duits (Boomker Boeken Haren), Remco Houtepen (Libris Venstra Amstelveen), Daan Nijman (Boekhandel Nijman Roden) en Janine Waiboer (Boekhandel Plukker Schagen).

Vanaf juni bereidden de shortlisters zich voor op onaangekondigde bliksembezoeken en werden ze als Big Brother in de gaten gehouden door de vakjury, bestaande uit Ronald Giphart, Geneviève Waldmann (Luijtingh-Sijthoff), Daisy Verhoeven (WPG), Elspeet-voorzitter Michiel Rigters (Storytel) en de winnaar van vorig jaar: Lisa Snijders (Boekhandel Stevens in Hoofddorp).

De Albert Hogeveenbokaal wordt dit jaar voor de elfde keer uitgereikt, door juryvoorzitter Ronald Giphart, van 17.00 tot 17.30 uur in de IJzaal van de Amsterdamse Tolhuistuin. Wees welkom!