Ticketverkoop Elspeet Conferentie 2018 van start

Het wordt langzaam lente: tijd voor terrasjes, zonder jas naar huis fietsen, voor Albert Heijn-moestuintjes en voor… de Elspeet Conferentie! Schrijf 8 juni met hoofdletters in je agenda, want het belooft weer een fantastische dag te worden, met als thema: Back to the future.

Zoals jullie van ons gewend zijn bieden we een dag vol inspirerende lezingen, onthullen we de vijf kanshebbers voor de Boekverkoper van het Jaar-verkiezing 2018/2019 en maken we bekend welke drie jonge boekenvakkers dit jaar een ticket hebben gewonnen voor Mee naar de Messe. (Let op: meedingen naar een retourtje Frankfurt kan nog t/m 1 mei 2018.) Het volledige dagprogramma volgt snel, maar we kunnen alvast een tipje van de sluier oplichten: de conferentie wordt dit jaar gepresenteerd door niemand minder dan Hadassah de Boer.

Na afloop volgt een diner – verzorgd door onze en vast ook jouw favoriete cateraar – en een borrel.

Bekijk hier het programma van vorig jaar.

Wil je hier bij zijn, om nieuwe contacten te leggen of gewoon om inspiratie op te doen? Voor €85,- heb je toegang tot het hele dagprogramma. GAU- of KBb-leden profiteren bovendien van een flinke korting – mogelijk gemaakt door de GAU en KBb – en betalen voor het complete event maar €65,-. We hebben 70 plekken te vergeven, dus schrijf je in nu het nog kan!

Je kunt je hier inschrijven voor de conferentie.