Stichting Elspeet in tijden van corona

Geliefde boekenvakkers, vrienden en collega’s,

Ook voor Stichting Elspeet loopt 2020 niet zoals gepland. De maatregelen van de overheid ter bestrijding van het coronavirus hebben gevolgen voor de activiteiten die Stichting Elspeet voor de komende maanden op de agenda had staan. Hieronder kort een overzicht:

• De aprilborrel van donderdag 23 april zal helaas niet doorgaan
    • De Elspeetconferentie die zou plaatsvinden op vrijdag 5 juni is tot nader bericht uitgesteld. Wij doen er alles aan om de conferentie op een later moment toch te kunnen organiseren, daarover later meer nieuws
    • De prijsvraag Mee naar de Messe vindt vooralsnog doorgang
    • De Boekverkoper van het Jaar-verkiezing gaat gewoon door, al beraden wij ons momenteel op een eventuele aangepaste vorm daarvan. Ook daarover later meer

Stichting Elspeet blijft zich ook in tijden van corona en social distancing inzetten voor onderlinge verbondenheid in het boekenvak, maar wel op een verantwoorde manier. Waar mogelijk doen we waar we goed in zijn: het aanbieden van een cultureel en maatschappelijk relevant programma voor boekenvakkers, door boekenvakkers. Waar nodig of gewenst passen wij ons aan de huidige situatie aan. Hou onze nieuwsbrief en website in de gaten voor meer nieuws over data en programmering.

Met hartelijke groet namens het Elspeet Bestuur,

Anne, Bas, Jessie, Lenneke, Marcella, Niels, Stella, Thilini