Ga jij mee naar de Messe?

LET OP! DE DEADLINE IS VERPLAATST NAAR 30 APRIL

Wil jij naar de Frankfurter Buchmesse 2016? De Buchmesse waar Nederland en Vlaanderen dit jaar gastland zijn? Dat kan!

De Groep Algemene Uitgevers (GAU) en Stichting Elspeet bieden drie jonge boekenvakkers de mogelijkheid om een geheel verzorgde trip naar Frankfurt te winnen, dus inclusief reis, verblijf en zo meer. Dat is natuurlijk een geweldige prijs! Dat doen we omdat steeds meer jonge boekenvakkers de Messe missen, terwijl wij geloven dat het bij ‘de opleiding’ van het vak hoort. Dus zie jij van mijlenver al aankomen dat je waarschijnlijk niet naar Frankfurt kunt en wil je wel? Vertel ons waarom en maak kans.

Het is een wedstrijd, dus je moet wel een aantal dingen doen:
– Een case inleveren (wees creatief):
leg uit waarom je naar de Frankfurter Buchmesse wil
– En toelichten wie je daar wilt spreken

Naast de afspraken die je zelf regelt, zal de GAU aan de hand van je case ook een aantal interessante afspraken voor je maken.

Verder:
– Zorg je ervoor dat je case verankerd is in je organisatie:
het moet van wezenlijk belang zijn voor je organisatie
– En zorg je voor een aanbeveling van een mentor in je organisatie:
de case moet draagvlak hebben

Lever je case uiterlijk 30 april in via: elspeetbestuur@gmail.com. De winnaars worden bekendgemaakt door minister Bussemaker (OCW) tijdens de Elspeet conferentie op donderdag 9 juni.

Ga voor de algemene voorwaarden naar de Mee naar de Messe-pagina.