Lotte Dijkstra

Lotte Dijkstra (1991) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en behaalde daar ook een master Neerlandistiek. Vanaf 2012 werkte ze bij Uitgeverij Kluitman in Alkmaar, en eind 2016 stapte ze over naar Blossom Books, waar ze nu  werkt als redacteur. Lotte is sinds november 2016 lid van het Elspeetbestuur.

Lili Burki

Lili Burki (1990) studeerde Nederlandse Taal en Cultuur in Groningen en voltooide de master Redacteur/editor in Amsterdam. Tijdens haar studie liep ze stage bij Atlas Contact en Prometheus/Bert Bakker, om vervolgens aan de slag te gaan als uitgeefassistent en redacteur bij Lebowski Publishers. Sinds april 2016 is ze bestuurslid bij Elspeet.

Lester G. Hekking

Lester G. Hekking (1985) behaalde een Bachelor en een Master Engelse Taal en Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam. Tijdens zijn studie liep hij stage bij Sebes & Bisseling Literary Agency, waar hij sinds 2010 in dienst is en als literair agent de Nederlandse vertaalrechten voor buitenlandse uitgeverijen en agentschappen vertegenwoordigt. Eind 2014 trad hij als algemeen bestuurslid toe tot het Elspeet Bestuur.

Lidy van Kleef

Lidy van Kleef (1984) studeerde Internationaal Recht in Groningen en werkte vervolgens vier jaar als redacteur/verslaggever bij tv-programma’s. Sinds 2012 is zij literaire programmamaker en projectbegeleider bij de stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek, en met name verantwoordelijk voor campagnes als de Boekenweek, Maand van het Spannende Boek, Manuscripta en Nederland Leest. Sinds februari 2015 is zij algemeen bestuurslid bij Elspeet.

Melle van Loenen

Melle van Loenen (1988) voltooide de masters Geschiedenis en Redacteur/editor aan de Universiteit van Amsterdam. Bij het Nederlands Letterenfonds werkt hij als projectmedewerker aan het Vlaams-Nederlandse gastlandschap op de Frankfurter Buchmesse in 2016. Sinds november 2015 is hij penningmeester bij Stichting Elspeet.

Mirjam Renting

Mirjam Renting (1990) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit Utrecht. Begin 2012 liep ze tijdens haar master Literatuur en cultuurkritiek stage bij Nieuw Amsterdam. Na haar afstuderen in 2013 ging ze aan de slag op de marketingafdeling van Uitgeverij Nieuw Amsterdam. Sinds april 2016 doet ze marketing en publiciteit voor Uitgeverij Q, onderdeel van Singel Uitgeverijen. Ze maakt sinds 2015 deel uit van het Elspeet bestuur.

Michiel Rigters

Michiel Rigters (1989) deed Media en Informatiemanagement aan de Hogeschool van Amsterdam. Hij begon in 2010 als stagiair en later als webredacteur/online marketeer bij lezerscommunity Watleesjij.nu. In januari 2012 trad hij in dienst bij Luitingh-Sijthoff als online marketeer en marketeer voor het fantasy- en stripfonds. Sinds augustus 2015 werkt hij als Campaign Manager voor Storytel Nederland. Sinds april 2014 zit hij in het bestuur van Elspeet en is sinds maart 2016 voorzitter.

Nienke van Zwam

Nienke van Zwam (1984) studeerde Nederlandse Taal en Cultuur aan de Universiteit Utrecht en behaalde de Master Redacteur/Editor aan de Universiteit van Amsterdam.
Na haar studie werkte ze bij A.W. Bruna Uitgevers op de marketingafdeling en redactie. Sinds mei 2014 werkt ze als acquirerend redacteur bij Meulenhoff Boekerij. In de zomer van 2014 werd ze algemeen bestuurslid bij Elspeet.