Lenneke Cuijpers

Lenneke Cuijpers (1994) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit Utrecht en voltooide daar ook haar master Literatuur en Cultuurkritiek. Tijdens haar studie liep ze stage bij Unieboek | Spectrum en Lebowski Publishers. Momenteel is ze werkzaam als redactieassistent bij Uitgeverij Hollands Diep. Sinds oktober 2017 is ze penningmeester bij Elspeet.

Lotte Dijkstra

Lotte Dijkstra (1991) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en behaalde daar ook een master Neerlandistiek. Vanaf 2012 werkte ze bij Uitgeverij Kluitman in Alkmaar, en eind 2016 stapte ze over naar Blossom Books, waar ze nu werkt als redacteur. Lotte is sinds november 2016 lid van het Elspeetbestuur.

Marcella van der Kruk

Marcella van der Kruk (1986) studeerde Culturele Antropologie en Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam, en behaalde daar ook een master Moderne Nederlandse letterkunde. Ze liep stage bij LJ Veen en De Bezige Bij en begon na haar afstuderen als redactie-assistent bij De Bezige Bij. Vanaf 2015 werkt ze als redacteur non-fictie bij Uitgeverij Atlas Contact. Marcella is sinds september 2017 bestuurslid van Stichting Elspeet.

Melle van Loenen

Melle van Loenen (1988) voltooide de masters Geschiedenis en Redacteur/editor aan de Universiteit van Amsterdam. Bij het Nederlands Letterenfonds werkte hij als projectmedewerker aan het Vlaams-Nederlandse gastlandschap op de Frankfurter Buchmesse in 2016. Inmiddels werkt hij als redacteur bij uitgeverij Cossee. Sinds november 2015 is hij bestuurslid van Stichting Elspeet.

Bas van Offeren

Bas van Offeren (1991) studeerde Media, Marketing & Publishing (onderdeel van Media, Informatie & Communicatie) aan de Hogeschool van Amsterdam. Vanaf juni 2014 liep hij stage bij Unieboek | Het Spectrum, waar hij na zijn afstuderen aan de slag ging op de marketingafdeling. Sinds november 2015 is hij werkzaam als Trade Marketeer. Bas is sinds november 2017 lid van het Elspeetbestuur.

Mirjam Renting

Mirjam Renting (1990) studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit Utrecht. Begin 2012 liep ze tijdens haar master Literatuur en cultuurkritiek stage bij Nieuw Amsterdam, waar ze na haar afstuderen in 2013 aan de slag ging op de marketingafdeling. Sinds april 2016 verzorgt ze de publiciteit en marketing voor Uitgeverij Q, onderdeel van Singel Uitgeverijen. Ze maakt sinds 2015 deel uit van het Elspeetbestuur en is sinds juni 2017 voorzitter.

Thilini Scherpenzeel
linkedin-logo

Thilini Scherpenzeel (1989) studeerde Taal- en Cultuurstudies aan de Universiteit van Utrecht en voltooide een master Classics and Ancient Civilizations aan de Universiteit van Amsterdam. Na een stage bij A.W. Bruna en de CPNB trad ze in 2015 vast in dienst bij de CPNB. Thilini is sinds juni 2017 bestuurslid van Stichting Elspeet.

Stijn de Vries

Stijn de Vries (1989) studeerde Spaanse Taal & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam en behaalde een master Literatuur en cultuurkritiek aan de Universiteit Utrecht. Na een stage werkte hij eerst als uitgeefassistent en vervolgens als redacteur bij Lebowski Publishers. Sinds oktober 2017 is hij als literair agent werkzaam bij Marianne Schönbach. Stijn is sinds oktober 2017 lid van Elspeet.